Kérjen árajánlatot

Az árajánlat ingyenes!

Töltse ki árajánlatkérő kérdőívünket, vagy tekintse meg karbantartási ajánlatainkat!

Árajánlat kérése

Mielőtt kitölti a kérdőívet, olvassa el a gyakran ismételt kérdésekre válaszainkat!

Mi mennyibe kerül?

Az árajánlat elkészítése, valamint az ezzel kapcsolatos esetleges konzultáció ingyenes.

Egy tipikus weboldal elkészítési költsége nettó 100 000,- Ft – 250 000,- Ft közötti összeg, összetettségtől, egyedi igényektől függően.

Egy webshop ára kb. nettó 200 000,- Ft-tól kezdődik.

Minden munka egyedi, minden megrendelő esetén az elvárások, a termékek száma, extrák szabják meg egy oldal árát, így a fenti számok csak irányadóak.

Karbantartási csomagjaink havi nettó 5 000,- és 10 000,- forintért érhetőek el, melyből egy havi kedvezményt biztosítunk éves megrendelés esetén!

A fenti árak nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t!

Bővebben a karbantartási csomagokról.

Mikor készül el az árajánlat?

Mivel az árajánlat kéréseket manuálisan dolgozzuk fel, terheltségünktől függ, de maximum 48 óra. Igyekszünk a beérkező árajánlatokat 24 órán belül elkészíteni.

Előfordulhat, hogy további kérdéseink vannak, az árajánlatot minden kérdés tisztázása után adjuk.

Mi a megrendelés menete?

A megrendelés menete a következő:

1. Előzetes megbeszélés (vagy a kérdőív kitöltése), ahol megismerjük a megrendelő igényeit, szükség esetén tisztázzuk a felmerülő kérdéseket.

2. Tételes árajánlatot és előzetes szerződés tervezetet küldünk.

3. Az árajánlat elfogadása után megkötjük a szerződést, ekkor nyújtjuk be az előlegszámlát.

4. Ekkor kerül sor az első személyes (internetes, telefonos) konzultációra.

5. Az előleg beérkezése után megkezdjük a munkát, ha szükséges további egyeztetéseket végzünk.

6. Átadjuk az elkészült munkát tesztelésre, ha hiba merül fel az oldal működésével kapcsolatban, a hibákat javítjuk.

7. Elküldjük a végszámlát, majd – amennyiben a megrendelő igényli – karbantartási szerződést kötünk.

Mit tartalmaz az árajánlat?

Amennyiben kérdésünk merül fel az árajánlatkéréssel kapcsolatban, úgy kollégánk felkeresi Önt, hogy egyeztessük a részleteket. Amint minden kérdéses terület tisztázásra került, elkészítjük az árajánlatot.

Az árajánlat tartalmaz egy előzetes szerződés-tervezetet, melyet az árajánlat elfogadása után kötünk meg.

Tartalmazza a munka kezdésének, valamint várható befejezésének időpontját.

Tételesen tartalmazza az összes igényelt és felhasználásra kerülő szolgáltatást nettó-bruttó formában.

Tartalmazza továbbá az előleg mértékét.

Felhasználják-e elérhetőségeimet marketing célokra?

Amennyiben Ön az űrlap kitöltése során kifejezetten engedélyezi ezt, úgy igen.

Amennyiben ezt nem engedélyezi, úgy kizárólag az árajánlat elkészültéig tároljuk elérhetőségeit.

Adatait természetesen nem adjuk át harmadik félnek (kivételt képez ez alól a jogszabályi kötelezettség).

Miért van ilyen sok kérdés az űrlapon?

Az árajánlat kérésekor igyekszünk a lehető legjobban megismerni igényeit, lehetőségeit valamint a weboldal célját. Ehhez elengedhetetlen ezen válaszok ismerete.

Igyekeztünk úgy összeállítani a kérdőívet, hogy Önnek minél kevesebb idejébe kerüljön annak megválaszolása.

Szükséges-e személyes konzultáció?

Az árajánlat elkészítéséhez valószínűleg nincs. Amennyiben mégis kérdésünk adódna, úgy kollégánk felkeresi Önt a megadott elérhetőségek valamelyikén.

A weboldal elkészítéséhez elengedhetetlen legalább egy konzultáció. Mi az együttműködésben hiszünk, így ügyfeleinkkel együtt készítjük az oldalakat kéréseik alapján, így lehetőség szerint több konzultációt tartunk, mely történhez személyesen, telefonon vagy Interneten keresztül egyéni preferencia – és távolság – függvényében.

Kell-e előleget fizetni?

Megrendelés esetén, egyedi megegyezés alapján 30-50% előleget kérünk, mely mindkettőnk érdeke.

Cégünket kötelezi a munka elvégzésére, valamint biztosítékként szolgál, hogy a projektre fordított időnk nem vész kárba.

Az egyedi, speciális igényekhez szükséges beépülő modulok és licenszek vásárlásást is részben az előlegből fedezzük.

Árajánlat kérő űrlap

Kapcsolati adatok

Kérjük adja meg kapcsolati adatait, hogy árajánlatunkat eljuttathassuk Önhöz!


Weboldal karbantartási csomagok

Nem csak új weboldal esetén!

A karbantartási csomagok önállóan is kérhetők már meglévő, WordPress alapú weboldalakra is!

Mikor éri meg karbantartási csomagot választania?

 

  • Ha Ön nem kíván vele foglalkozni, vagy nem ért hozzá
  • Ha nincs rá ideje és nem szeretne emiatt külön kollégát alkalmazni vagy elvonni más kolléga hasznos idejéből
  • Ha nem szeretne a biztonság miatt aggódni

Több ezer termékkel rendelkező webáruháza van?

 

  • Nagy méretű webáruház esetén standard karbantartási csomagjaink nem választhatók
  • Minden esetben egyedi árajánlatot adunk egy konzultáció követően
Bővebben a karbantartásról, díjak

Karbantartási csomagjaink havi vagy éves számlázási periódussal kérhetők.

Az éves számlázási díj esetén 1 hónapnyi díjat takaríthat meg a havi számlázáshoz képest!

Egyeztetést követően minden esetben szerződést kötünk, mely tartalmazza az elvégzendő feladatokat, fizetési kondíciókat.

Havi számlázási periódus esetén egy befejezett hónapot követő hónap elején küldjük a számlát, míg éves periódus esetén az elszámolási időszak első napjaiban küldjük előre.

Mivel mindenképpen szükséges egyeztetés (pl. hozzáférési adatok átadása, szerződéskötés miatt), kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken.

Csomagjaink rugalmasak, bővíthetők egyedi igényekkel, melyekre egyedi árszabást alkalmazunk!

Kiknek ajánljuk az Alap csomagot?

Az alap csomagot elsősorban olyan közintézményi ügyfeleinknek ajánljuk, ahol ritkább a tartalmi változtatás és nem igénylik a versenyszféra plusz szolgáltatásait (pl.: keresőoptimalizálás).

Megtalálhatják számításukat azon ügyfeleink is, akik egyszerűen csak szeretnének jelen lenni a weben vagy néhány termékkel rendelkező webshopot üzemeltetnek és nem szeretnének – vagy idő/szakértelem hiányában nem tudnak – a tartalomfeltöltéssel foglalkozni.

Kiknek ajánljuk a Haladó csomagot?

Azon profitorientált ügyfeleinknek, akik közepes méretű webshopot üzemeltetnek, vagy havi 5 egyszerű oldalmódosítástól többet igényelnek (pl. rendszeres blog vagy hírbejegyzések).

Kiemelt szempont a gyorsabb reakcióidő valamint a kereső,- és sebességoptimalizálás, látogatói statisztika.

Social media megjelenésben (pl. Facebook) és hirdetések lebonyolításában is segítünk!

Az árak megtekintéséhez válasszon számlázási periódust!

Alap Csomag

Ára: havi nettó 6 500,- Ft+ÁFA (bruttó 8 255,- Ft)

A megrendelő kérésére elvégzett műveletek a megrendeléstől számított 48 órán belül:

  • Havi maximum 5 kisebb oldalmódosítás

Ide tartozik például:

- blogbejegyzés, hír feltöltése/eltávolítása
- egyszerűbb szerkezeti módosítás (képfeltöltés vagy szövegmódosítás fordítással együtt, tartalom törlése)
- kisebb dizájnmódosítások

  • Webáruház esetén havi maximum 5 termékmódosítás/törlés/feltöltés

Automatikusan, 48 órán belül elvégzett műveletek:

  • Tartalomkezelő rendszer biztonsági-, és funkciófrissítéseinek telepítése
  • Telepített bővítmények frissítése
  • A bővítmények frissítése során keletkező esetleges hibák elhárítása, kompatibilitásuk vizsgálata
  • Kifutó bővítmény esetén (pl. megszűnt terméktámogatás, ismert biztonsági rés, hiba vagy inkompatibilitás) csere hasonló tudású bővítményre (fizetős bővítmény esetén előzetes egyeztetéssel)
  • Tűzfal és vírusirtó program jelentéseinek monitorozása minden nap 6-20 óráig,
    szükség esetén beavatkozás 24 órán belül
  • Havi biztonsági jelentések továbbítása a Megrendelő felé (igény esetén)
  • Havi 1 biztonsági mentés felhő tárhelyre
  • A kapcsolati űrlapok SPAM szűrőjének naprakészen tartása és finomhangolása a Megrendelő visszajelzései alapján
  • Tárhelyszolgáltatói kapcsolattartás üzemszünet, csomagváltás, technikai beállítások esetén
  • A weboldalra felkerülő képek optimalizálása
  • Cache plugin frissítése (amennyiben telepített)

Haladó csomag

Ára: havi nettó 15 000,- Ft+ÁFA (bruttó 19 050,- Ft)

A megrendelő kérésére elvégzett műveletek a megrendeléstől számított 24 órán belül:

  • Havi 8 óra munkaidő mely bármire felhasználható.

Ide tartozik például:

- Minden, ami az alap csomagban található
- Új menüpont vagy almenü létrehozása
- 1 aloldal létrehozása (maximum 5 szakasz)
- új tartalmak fordítása

  • Webáruház esetén maximum havi 25 termékmódosítás/törlés/feltöltés

Automatikusan, 24 órán belül elvégzett műveletek:

  • Tartalomkezelő rendszer biztonsági-, és funkciófrissítéseinek telepítése
  • Telepített bővítmények frissítése
  • A bővítmények frissítése során keletkező esetleges hibák elhárítása, kompatibilitásuk vizsgálata
  • Kifutó bővítmény esetén (pl. megszűnt terméktámogatás, ismert biztonsági rés, hiba vagy inkompatibilitás) csere hasonló tudású bővítményre (fizetős bővítmény esetén előzetes egyeztetéssel)
  • Tűzfal és vírusirtó program jelentéseinek monitorozása minden nap 6-20 óráig,
    szükség esetén beavatkozás 12 órán belül
  • Heti biztonsági jelentések továbbítása a Megrendelő felé (igény esetén)
  • Heti 1 biztonsági mentés felhő tárhelyre
  • A kapcsolati űrlapok SPAM szűrőjének naprakészen tartása és finomhangolása a Megrendelő visszajelzései alapján
  • Tárhelyszolgáltatói kapcsolattartás üzemszünet, csomagváltás, technikai beállítások esetén
  • A weboldalra felkerülő képek optimalizálása
  • Cache plugin telepítése, frissítése, sebességoptimalizáció
  • SEO szempontok figyelembevétele:

- Javaslattétel kulcsszómódosításra
- Szöveg átfogalmazása kulcsszavak alapján (egyeztetéssel)
- Látogatottsági statisztika vezetése

  • Oldalak optimalizálása látogatottság alapján
  • Közösségi média:

- Blogbejegyzések opcionális posztolása közösségi médiára (megrendelő által megírt)
- Facebook vagy Google reklámkampány lebonyolítása elemzéssel

  • Informatikai tanácsadás

- Szolgáltatói csomagok figyelése
- Új szolgáltatói lehetőségek bevezetése

Alap Csomag

1 hónap ingyen a havi csomaghoz képest!

Ára: éves nettó 71 500,- Ft+ÁFA (bruttó 90 805,- Ft)

A megrendelő kérésére elvégzett műveletek a megrendeléstől számított 48 órán belül:

  • Havi maximum 5 kisebb oldalmódosítás

Ide tartozik például:

- blogbejegyzés, hír feltöltése/eltávolítása
- egyszerűbb szerkezeti módosítás (képfeltöltés vagy szövegmódosítás fordítással együtt, tartalom törlése)
- kisebb dizájnmódosítások

  • Webáruház esetén havi maximum 5 termékmódosítás/törlés/feltöltés

Automatikusan, 48 órán belül elvégzett műveletek:

  • Tartalomkezelő rendszer biztonsági-, és funkciófrissítéseinek telepítése
  • Telepített bővítmények frissítése
  • A bővítmények frissítése során keletkező esetleges hibák elhárítása, kompatibilitásuk vizsgálata
  • Kifutó bővítmény esetén (pl. megszűnt terméktámogatás, ismert biztonsági rés, hiba vagy inkompatibilitás) csere hasonló tudású bővítményre (fizetős bővítmény esetén előzetes egyeztetéssel)
  • Tűzfal és vírusirtó program jelentéseinek monitorozása minden nap 6-20 óráig,
    szükség esetén beavatkozás 24 órán belül
  • Havi biztonsági jelentések továbbítása a Megrendelő felé (igény esetén)
  • Havi 1 biztonsági mentés felhő tárhelyre
  • A kapcsolati űrlapok SPAM szűrőjének naprakészen tartása és finomhangolása a Megrendelő visszajelzései alapján
  • Tárhelyszolgáltatói kapcsolattartás üzemszünet, csomagváltás, technikai beállítások esetén
  • A weboldalra felkerülő képek optimalizálása
  • Cache plugin frissítése (amennyiben telepített)

Haladó csomag

1 hónap ingyen a havi csomaghoz képest!

Ára: éves nettó 165 000,- Ft+ÁFA (bruttó 209 550,- Ft)

A megrendelő kérésére elvégzett műveletek a megrendeléstől számított 24 órán belül:

  • Havi 8 óra munkaidő mely bármire felhasználható.

Ide tartozik például:

- Minden, ami az alap csomagban található
- Új menüpont vagy almenü létrehozása
- 1 aloldal létrehozása (maximum 5 szakasz)
- új tartalmak fordítása

  • Webáruház esetén maximum havi 25 termékmódosítás/törlés/feltöltés

Automatikusan, 24 órán belül elvégzett műveletek:

  • Tartalomkezelő rendszer biztonsági-, és funkciófrissítéseinek telepítése
  • Telepített bővítmények frissítése
  • A bővítmények frissítése során keletkező esetleges hibák elhárítása, kompatibilitásuk vizsgálata
  • Kifutó bővítmény esetén (pl. megszűnt terméktámogatás, ismert biztonsági rés, hiba vagy inkompatibilitás) csere hasonló tudású bővítményre (fizetős bővítmény esetén előzetes egyeztetéssel)
  • Tűzfal és vírusirtó program jelentéseinek monitorozása minden nap 6-20 óráig,
    szükség esetén beavatkozás 12 órán belül
  • Heti biztonsági jelentések továbbítása a Megrendelő felé (igény esetén)
  • Heti 1 biztonsági mentés felhő tárhelyre
  • A kapcsolati űrlapok SPAM szűrőjének naprakészen tartása és finomhangolása a Megrendelő visszajelzései alapján
  • Tárhelyszolgáltatói kapcsolattartás üzemszünet, csomagváltás, technikai beállítások esetén
  • A weboldalra felkerülő képek optimalizálása
  • Cache plugin telepítése, frissítése, sebességoptimalizáció
  • SEO szempontok figyelembevétele:

- Javaslattétel kulcsszómódosításra
- Szöveg átfogalmazása kulcsszavak alapján (egyeztetéssel)
- Látogatottsági statisztika vezetése

  • Oldalak optimalizálása látogatottság alapján
  • Közösségi média:

- Blogbejegyzések opcionális posztolása közösségi médiára (megrendelő által megírt)
- Facebook vagy Google reklámkampány lebonyolítása elemzéssel

  • Informatikai tanácsadás

- Szolgáltatói csomagok figyelése
- Új szolgáltatói lehetőségek bevezetése

Nem találja amit keres?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Share This
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.